dijous, 19 de maig del 2011

UN MÓN DE SOMNIS

El passat dia 14 de maig (dissabte) vam celebrar el mercar solidari.
El mercat solidari es un mercat molt barato. Portem joguets en bon ús, per a després vendre'ls. Totes les classes de primària s'organitzen per a comprar el menjar que després vendrem a les paradetes.
Algunes classes fan manualitats com polseres, collars, carteres, plantes, sabó, etc,... per vendre-les. Tots els diners recaptats van a una ONG per ajudarà a  les persones que més ho necesitem i als malalts de països pobres.
Alguns alumnes van arribar a les 10 del matí per ajudar a  muntar les paradetes del mercat solidari.
La primera cosa que vam fer va ser agafar les taules del menjador i vam buscar llocs d'ombra al pati.
Després  vam anar traent les caixes de cartró amb joguets.
A continuació ho vam posar tot damunt de les taules.En cada taula hi havien dos persones venent.
A partir de les 11h es va poder comprar i van començar a vindre els primers clients del matí.
Una vegada ja quasi no quedaven productes per vendre vam arreplegar.
Vam deixar el pati impecable!
                                                   Ens ho vam pasar molt bé!





4 comentaris:

  1. Alguns/Algunes (com jo)
    Vam comprar moltes coses!
    Jo vaig anar amb 15 euros i vaig eixir amb 0!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. pues jo només vaig comprar un sabó

    ResponElimina
  3. jo no vaig poder comprar carteres perquè no tenien canvi.

    ResponElimina