dimecres, 18 de maig de 2011

MAS DE NOGUERA

                                   MATERIAL MAS DE NOGUERA
El proper 1 i 2 de juny els alumnes de cinquè anirem al MAS DE NOGUERA.
A continuació us proporcionem una llista de material neccesari per a l'estància:

·Sac de dormir o llençol.
·Eixugamans (servilleta) de tela.
·Roba còmoda.
.Pijama.
·Xubasquer.
·Calcer còmode i adequat per la muntanya.
·Tovalla.
·Gorra i crema de protecció solar
·Cantimplora.                                                    
·Llanterna.
· Útils de neteja personal.
· Motxilla xicoteta per a les excursions.
· Quadern i material d'escriptura.                                
· Fotocòpia de la Seguretat Social.(la podeu fer arribar als vostres mestres)

                     RECOMANACIONS:
· No porteu menjar,llepolies, diners o coses de valor com per exemple videojocs o telèfons mòbils.
. Podeu portar càmera de fotos.

               Prepara la motxila, que l'excursió ja arriba!!!







9 comentaris:

  1. aixo aixo jajaja tin ganes de q aribe l'excursio

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. JO HEM PORTARE LA CAMERA DE FOTOS

    ResponElimina
  4. Estic molt emocionada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo aniré amb Marina al dormitori estic esperant que arribe!!!!!!!!!!1

    ResponElimina
  5. home i jo , jo he escrit el text bueno jo i Lara

    ResponElimina
  6. de segur que vorem molts animals.
    sera molt divertit

    ResponElimina