dimecres, 6 d’abril del 2011

Endivinalles a muntó

Açi tinc unes endivinalles:

- Sis cares amb peques de la mateixa mida ...

- Sense música ballo jo,i tremolo sense tenir por ,sóc de molt sabor i de brilants colors em veig ...

-Tots em busquen busquen per descansar-si t'ho he dit no ho pensis més...

-Per dins sóc de carbó ,per fora ,sóc de fusta, i arribo a tota escola...

-Sóc , i petita , de molt escas valor, no hi serien els rius sense mi, i altres com jo...

-En mans de les senyores quasi sempre estic ficat, unes vegades estirats i altres vegades encongit...
Que és ?

--Tinc un sol ullet i soc de metall ; amb mi es cus amb fil i dedal...

-Qui fa la seva casa a la verda branca, i allà els els seus fills demana i crida?


Próximament les respostes de les endivinalles.

by:Amparo

1 comentari: